KONKURS: "Dlaczego warto podróżować z dzieckiem" - wyniki

Redakcja Portalu
2018-09-27
KONKURS:
Portal Ciążowy.pl wspólnie z firmą Sangotrade.pl ogłaszają wyniki konkursu pod hasłem „Dlaczego warto podróżować z dzieckiem?” Do wygrania były torba Baby Travel 3 w 1 oraz poduszki do karmienia niemowlaka.

Nagroda główna: Baby Travel 3 w 1 (torba, przewijak, łóżeczko turystyczne w jednym) wędruje do: Anna Szyszka <3

Wyróżnienia, czyli poduszki na rękę do karmienia, otrzymują: Michalina Kopij oraz Monika Urbaniak :)

Poniżej komentarze laureatów:

Anna Szyszka: Warto podróżować. Po prostu. Z dzieckiem też warto podróżować. Czasami nawet jest łatwiej Uśmiech dziecka przełamuje lody, stwarza okazję do nawiązania ciekawej rozmowy. Ciekawość i spostrzegawczość to cechy, których możemy uczyć się od dzieci. A te cechy są w podróży (i w życiu) bardzo przydatne, dlatego warto zabrać w podróż swojego Małego Nauczyciela. Podróże sprawiają, że mamy do czego wracać, co wspominać. Nawet jak jedziemy gdzieś blisko, wsiadając do samochodu mówię do syna „jedziemy po przygodę!". Podróże nie muszą być dalekie, ważne, żeby być blisko siebie. Dziecko potrafi być wspaniałym kompanem w podróży. Wystarczy się odważyć

Wyróżnienia:

Michalina Kopij: Warto podróżować, szczególnie z dzieckiem na plecach, bo wtedy nie na wstydu, że sapiesz idąc pod górę.

Monika Urbaniak: 13 lat temu gdy byłam w pierwszej ciąży wszyscy patrzyli na nas ze smutkiem "teraz to już koniec podróży, wreszcie usiądziecie na tyłku" - nie bardzo rozumiałam "koniec podróży"...niby dlaczego? przecież w innych krajach też żyją dzieci, też rodzą się i ba! nawet dobrze się całkiem mają. Urodziłam synka i naprawdę wytrzymaliśmy 6 miesięcy, dłużej się nie dało Podróże to była najfajniejsza część rodzicielstwa, byliśmy razem 24h na dobę, spędzaliśmy czas tylko razem, zero obowiązków, telefonów, zero pracy, codzienności - nie było nic fajniejszego. Po 6-ciu latach urodziłam córeczkę - wiedzieliśmy wówczas że czekamy tak długo aż będzie dość stabilnie trzymać główkę miała 4 miesiące gdy przeleciała pół świata Dzieci ułatwiają podróże, bo ludzie przyjaźniej na nas patrzą, dziecko szybko zjednuje sobie przyjaciół, jednym uśmiechem pani na lotnisku przymyka oko na 2kg nadbagażu teraz mamy kolejnego Maluszka :)i nadal nie usiedliśmy na tyłku. Wręcz przeciwnie, póki nie ma dwóch lat trzeba wykorzystać latanie bo lata praktycznie za darmo, a na długich dystansach dostaje łóżeczko na lot...komfort super! Dzieci zjednują ludzi, łagodzą sytuacje, pomagają w ciężkich chwilach i inaczej patrzą na świat, dla nich wszystko jest prostsze, podczas podróży dużo sie od nich uczymy jest weselej, raźniej, przyjemniej i najzwyczajniej w świecie fajniej!!!

Serdecznie gratulujemy i prosimy laureatów o podesłanie swoich danych na adres biuro@ciazowy.pl. Nagrody zostaną dostarczone pocztą!

Dziękujemy wszystkim za udział w zabawie.

drukuj poleć artykuł

Wasze komentarze:

Brak komentarzy.

Przydatne placówki

Urlop ojcowski
Staraniowy
Felietony
Nasi Partnerzy: Międzynarodowa Fundacja na Rzecz Rozwoju Nauki i Promocji Zdrowia Przejdź na stronę IQON
Podmiot odpowiedzialny: International Science and Health Foundation, ul. Kunickiego 10, 30-134 Kraków, tel.: (12) 633 80 57, fax.: (12) 633 80 55