Marka Pampers ufunduje ponad 4 miliony szczepionek, które pomogą uratować życie dzieci
Marta Czajka
Tężec jest chorobą, o której Europa już niemal zapomniała. Jednak w rozwijających się regionach świata wciąż stanowi ona śmiertelne zagrożenie. Szacuje się, że co roku, z powodu zakażenia bakterią tężca umiera ok. 59 000 dzieci i matek, choć aby temu zapobiec wystarczy szczepienie.
W ramach trwającej od 2006 roku globalnej współpracy Pampers i UNICEF, do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Do właśnie zakończonej w Polsce trzeciej edycji akcji mógł przyłączyć się każdy - kupując dowolny produkt Pampers oznaczonych logo UNICEF. Mechanizm jest bardzo prosty: za każdą taką paczkę pieluszek lub chusteczek marka Pampers przekazuje organizacji UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej. W tym roku akcję mogli wspierać także polscy internauci - fani profilu Pampers Polska - którzy klikając „Lubię to" przyczyniali się do ufundowania kolejnej szczepionki.


Forum
- +16 min lekarz specjalista
- +24 min Fachowcy
- +25 min Pomysły na prezenty?
- +31 min Dentysta Kraków
- +1 godz Badania kierowców