Blogi

  • 2012-12-18

    Jupi! Jak jeszcze tyle czekać na to małe szczęście??:):)

    " new born ", właściciel: panterkowa177

    panterkowa177
      Jeszcze 175 dni do porodu...Wydaje się, że to dużo ale zleci bardzo szybko;) 15, no prawie 16 tydzień ciąży, pięknie!:):)   15 tydzień.   16 tydzień.         " Pod moim sercem, inne bije serce, Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane, Pod moim sercem małe rączki dziecka, cichutko pukaja do mojego...

    więcej»

  • 2012-12-18

    " o czym będzie mój blog..?"

    " new born ", właściciel: panterkowa177

    panterkowa177
     Więc tak.. jestem w ciąży! Tak to rewelacyjna wiadomość dla każdej kobiety.. Jednak dla mnie z początku był to największy strach jaki do tej pory mnie spotkał:) Dopiero w lutym będę pełnoletnia, ale wiem, że razem z partnerem poradzimy sobie jak najlepiej:) Nie chcę tutaj słuchać żadnych złych opini, czy negatywnych komentarzy ludzi.. którzy według mnie szukają złego w...

    więcej»

  • 2012-12-17

    17.12.2012

    Po prostu życie..., właściciel: elili

    elili
    Dziś pracowity i aktywny dzień;) Rano kawka z sąsiadką przeciągnęła się nam do 10;) Z lekkim poślizgiem zaczełam prace domowe które raz na jakiś czas mniej więcej co 2godz przerywał telefon stęsknionego męża. Upiekłam ciasteczka owsiane które ostatnim razem zniknęły w parę minut. Świetny przepis. Dla zainteresowanych podaję poniżej. Oglądałam dziś reportaż o wadze przyszłych mam i...

    więcej»

  • 2012-12-17

    1wsza ciaza w koncu !!! :)

    1wsza ciaza w koncu !!!! ... :) , właściciel: AniaT

    AniaT
    Witam rok temu zaszlam w ciazy ale nie stety stracilam , z mezem staralisy sie caly rok nastepny by sie udalo, nie stety nic , okazalo sie ze po poronieniu potrzeba czasu wszystko musi dojsc do siebie ... w sierpniu 2012r  dowiedzialam sie ze jestem w ciazy , troche strach , nadzieja rozne mysli przychodzily mi na minute . ale po zrobieniu wszystkich badan okazalo sie ze wszystko dobrze ,...

    więcej»

  • 2012-11-27

    MOje małe

    Moje maleństwo, właściciel: Karolina188

    Karolina188
    Mam kochaneego Synka i oddała bym za niego życie...chociaż synek dużo pszszedł i bardzo cierpaił i tak jest dzielny

    więcej»

  • 2012-11-01

    Słodka mama

    Macierzyństwo, właściciel: Jaga

    Jaga
    Jestem już w 30 tygodniu ciąży. Od 25 tygodnia ciąży, po zrobieniu badania na krzywą cukrową, mam stwierdzoną cukrzycę ciążową. Od tamtej pory moja ciąża przebiega troszeczkę inaczej. Dzięki fachowej opiece diabetologa, który wskazał mi jak mam się odpowiednio odżywiać i dzięki regularnemu pomiarowi cukru we krwi, kontroluję swoją cukrzycę. Pani doktor pocieszyła mnie, że jest duuuuże...

    więcej»

  • 2012-10-09

    Podupadla nadzieja.

    A gdyby tak... , właściciel: marzeniami

    marzeniami
    Nadzieja na drugie malenstwo zmalala. 5 testow ciazowych zrobionych i za kazdym razem wynik ujemny, a dzisiaj dostalam miesiaczke... smutno mi, ale nic trzeba bedziemy musieli probowac dalej ;-)

    więcej»

  • 2012-10-03

    MOJA DRUGA CIĄŻA

    MOJA DRUGA CIĄŻA , właściciel: katrina704

    katrina704
    TO JUZ DRUGA MOJA CIĄŻA.DZIŚ MOJA CÓRKA MA 14 LAT.JEST JUŻ TAKA SAMODZIELNA. PO RAZ PIERWSZY W TE WAKACJE POJECHAŁA SAMA NA DWA MIESIĄCE DO RODZINY DO GRECJI.PODCZAS JEJ NIEOBECNOŚCI LUZ , UPOJNE NOCE Z MOIM PARTNEREM I BACH OKAZUJE SIĘ ŻE JESTEM W CIĄŻY:)DZIŚ TO JUŻ 12 TYDZIEŃ - JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA ALE PEŁNA STRACHU BO WIEM JAK TO WSZYSTKO WYGLĄDA PRZY PORODZIE CÓRKĘ RODZIŁAM...

    więcej»

  • 2012-09-28

    Cud nad cudy

    A gdyby tak... , właściciel: marzeniami

    marzeniami
    A gdyby tak... Najcudowniejszym czasem jaki mnie spotkal, byla ciaza z pierwszym dzieckiem. Cos nie do opisania, coraz wiekszy brzuch , mdlosci, zachcianki, humorki, wszystko i nic. Czas oczekiwania na cud, cud moj najwiekszy, ktory za trzy tygodnie skonczy roczek. Porod byl wspanialy, 'bezbolesny' dzieki mojemu mezowi, ktory byl przy mnie w tak wielkiej chwili. '- nie bierz tej pilki przeciez na...

    więcej»

  • 2012-09-19

    powracam "do gry"

    wciąż czekam na bociana ..., właściciel: basza

    basza
    Witajcie, po roku przerwy powróciłam by zawalczyc o swoje szczęście :) mam za sobą 365 dni, które odmieniły moje życie: odpoczełam, pożyłam, powróciłam. Z ogromem sił rozpoczęłam program In Vitro. Nie wspominam tego jako coś złego da się przeżyc, towarzyszyły temu niezapomniane emocje i nadzieja na cud. Pierwsza próba nie powiodła się, doskwierał przeogromny upał co...

    więcej»

Załóż bloga
Podmiot odpowiedzialny: International Science and Health Foundation, ul. Kunickiego 10, 30-134 Kraków, tel.: (12) 633 80 57, fax.: (12) 633 80 55