Wyszukiwanie zaawansowane »

Co dla Żony na rocznicę?

Odpowiedz

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Emotikony są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: Co dla Żony na rocznicę?

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez makowka » Wt lip 14, 2020 3:31 pm

my jesteśmy z męzem mało romantyczni :D liczy się, że się pamięta o tym dniu zazwyczaj robimy sobie jakieś prezenty z gatunku przydasiów, ja mu podsunęlam pomysł żeby mi kupił lokówkę do włosów :D, nawet model babyliss mu powiedziałam, dokładnie C455E, bo już miałąm ten model na liście rzeczy do kupienia, oczywiście prezent dostaam i jestem bardzo zadowolona

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez justynek » Wt lip 14, 2020 2:22 pm

jeśli Twoja żona lubi od czasu do czasu wyjechać w całkowicie spontaniczną podróż sama lub ze sowimi koleżankami to koniecznie zajrzyj na https://plecakowiec.pl/plecaki-damskie- ... e-wyprawy/ gdzie znajdziesz fantastycznie dopasowane do tego plecaki :) dzięki nim na pewno poczuje się wolna i pełna swobody!

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez berton » Wt cze 30, 2020 7:52 pm

Chyba nie ma kobiety, która by nie byłą zadowolona z zabiegów w day spa w Krakowie, zerknij na https://moonlightspa.pl/ - zdecydowanie bogata oferta nie tylko zabiegów upiększających ale i masaży relaksacyjnych czy odchudzających. Mega relaks i chwila wytchnienia.

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez Danuta88 » Pn cze 29, 2020 12:05 pm

Ja to uwielbiam biżuterię :) Ostatnio od męża dostałam bransoletkę z https://www.labizu.pl/ i taki prezent bardzo mi odpowiadał :) A ja kupiłam mężowi zegarek na rocznicę :)

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez kasia098 » Cz maja 21, 2020 9:49 am

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez Kasia36 » Śr maja 20, 2020 8:15 pm

Może zabierz ją na jakiś luksusowy weekend we dwoje? Polecam hotel https://www.grapehotel.pl/ cisza spokój i dużo prywatności. Niedaleko macie też halę stulecia i ogród japoński więc jest gdzie spacerować.

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez Elegia » Cz maja 14, 2020 10:04 pm

Najlepiej coś osobistego, fajnego i oryginalnego

---
serwis medyczny

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez pukla123 » Cz maja 14, 2020 10:00 pm

moze jakis fajny ciuch? polecam najlepiej zakupić bon upominkowy do tego sklepu https://byinsomnia.com/pl/ mają tak bogatą i atrakcyjną i atrakcyjną ofertę, ze żona na pewno coś ładnego i modnego u nich wybierze. Jakość ubrań jest bardzo dobra. Są modne i fajnie sie je nosi

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez basiunia! » Cz maja 14, 2020 1:12 pm

Na 5 rocznice ślubu mąż zabrał mnie do aerotunelu w wielkopolsce.. W 6 która przypadała pod koniec kwietnia siedzieliśmy w domu.. a wszystko przez wirusa. W następną sobie znowu odbijemy

Re: Co dla Żony na rocznicę?

Post przez mamaasi » Śr maja 13, 2020 6:03 am

Może jakiś wspólny wyjazd?
Zerknij sobie tu http://www.stopwroclaw.pl/ i zarezerwuj nocleg.
Jestem pewna, że żona będzie zadowolona z takiego prezentu a razem też fajnie będziecie mogli odpocząć.

Góra

Usuń ciasteczka | Strefa czasowa: UTC + 1