Wyszukiwanie zaawansowane »

Gdzie go poznalas??

Typowo kobiece sprawy- o których lubimy rozmawiać i plotkować

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez monia92 » Wt gru 19, 2017 5:38 pm

Ja swojego faceta poznałam na portalu randkowym kochaj.pl i moim zdaniem właśnie internet jest dobrym miejscem do szukania miłości, daje najwięcej możliwości. Dość szybko wiedzieliśmy że do siebie pasujemy a teraz planujemy założenie rodziny.
monia92
 
Posty: 905
Dołączył(a): Cz lis 24, 2016 11:43 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez elabarbara » Cz sty 04, 2018 10:09 am

Jak prawdziwy gentleman powinien zachować się na randce? Jak nie pomylić gentlemana z przystojniakiem? O tym warto poczytać w poradniku http://www.gminachorzele.pl/zasady-praw ... entlemana/ . Dzięki temu dowiesz się czy nowo poznany mężczyzna to gentelmen czy też nie.
elabarbara
 
Posty: 427
Dołączył(a): N sty 10, 2010 9:12 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez pumkaz » So lut 10, 2018 5:48 pm

Udało mi się znalezć swojego obecnego chłopaka dzięki poradom ze strony http://www.miasto-dialogu.pl/jak-zdobyc-faceta/
pumkaz
 
Posty: 465
Dołączył(a): N paź 29, 2017 3:21 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez GabiM29 » So lip 14, 2018 12:03 pm

Mi udało się znaleźć partnera na lata przez portal randkowy http://www.wlasnieon.com/ można na nim znaleźć świetne osoby, które również szukają miłości i partnera na stałe. Kobiety mogą rejestrować się za darmo, więc na pewno nic to nie będzie Cię kosztowało, a kto wie może i Ty znajdziesz tam idealnego partnera do końca życia :)
GabiM29
 
Posty: 160
Dołączył(a): So cze 30, 2018 1:17 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez ciki » Wt lip 31, 2018 3:31 pm

Nie mam problemu z tym, abym to ja pierwsza zagadała, zwłaszcza gdy ktoś jest nieśmiały, więc często to robię, gdyż to nic skomplikowanego, wystarczają mi w zupełności pomoce ze strony https://howtopickupontinder.com/
ciki
 
Posty: 954
Dołączył(a): So paź 07, 2017 5:24 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez Rosegal » Pt sie 17, 2018 4:02 pm

Swojego partnera poznałam przez internet i uważam, że to dobre miejsce, jak każde inne do zawierania znajomości. Tym bardziej teraz, kiedy tak mało czasu jest na zycie towarzyskie, wiecznie praca i praca. Jest taki fajny darmowy serwi9s randkowy https://randkuj.my/ Uważam, że warto dać sobie szanse na lepsze, ciekawsze zycie u boku ukochanej osoby.
Rosegal
 
Posty: 169
Dołączył(a): N gru 03, 2017 5:13 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez Paulinka89 » Pn wrz 17, 2018 6:41 am

Dziewczyny, a co sądzicie o portalach randkowych i randkowaniu seniorów? Pytam, bo mój dziadek jest bardzo samotny, jest już sam ponad 20 lat i przydałoby mu sie towarzystwo. Nie mówie tutaj nawet o kobiecie, nowej miłosci, ale moze poznałby jakąś fajną kobiete, z którą zaprzyjażniłby się i nie spędzałby większości czasu w samotnosci? Czytałam o tym tutaj https://zycieseniora.com/z-zycia-wziete ... -seniorow/ . Znacie przypadki randkujących seniorów? Jesli tak to jak ich rodziny na to zareagowały?
Paulinka89
 
Posty: 346
Dołączył(a): Śr mar 08, 2017 12:04 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez lobelia » Pn wrz 17, 2018 10:47 am

Męża poznałam w pracy :)
lobelia
 
Posty: 101
Dołączył(a): Śr kwi 25, 2018 9:51 am

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez jjusti18 » N paź 14, 2018 4:43 pm

A kojarzycie może serwis https://www.flirten.pl/ ? Możecie tam poznacie ciekawe osobowości i nawiązać z nimi bliższą relacje ;). Jest to portal dla mężczyzn, jak i kobiet. Ogromny plusem jest fakt, że znajdziecie tam masę ogłoszeń. Nawet zauważyłam tam poradnik miłosny ;). Też może być przydatny.
jjusti18
 
Posty: 837
Dołączył(a): N kwi 02, 2017 5:03 pm

Re: Gdzie go poznalas??

Postprzez swiezamamusia2 » Pn sty 07, 2019 12:17 pm

Ja ze swoim mężem poznałam się na portalu https://randkowy.expert/erodate-portal-randkowy/ którego serdecznie polecam. Trzeba uważać bo jest dużo facetów co tylko szybki numerek i narazie albo jakieś dziwne oferty ale też jest sporo facetów z klasą.
swiezamamusia2
 
Posty: 20
Dołączył(a): Pn sie 24, 2015 3:51 pm

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Damskie pogaduszki
Kto przegląda forum Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Usuń ciasteczka | Strefa czasowa: UTC + 1