Wyszukiwanie zaawansowane »

Dzień Matki

Typowo kobiece sprawy- o których lubimy rozmawiać i plotkować

Re: Dzień Matki

Postprzez Ewelka76 » N lip 23, 2017 6:35 pm

Ja tam swoją zawsze chce gdzieś zabrać w ten dzień i spędzić praktycznie cały wraz z nią ;)
Ewelka76
 
Posty: 1
Dołączył(a): N lip 23, 2017 6:30 pm

Re: Dzień Matki

Postprzez Redflower » So lip 29, 2017 4:32 pm

U nas Dzień Matki to chyba jedyny dzień w roku, gdy spotykamy się we cztery - 3 córki i mama. Zawsze staramy sie zabrać mamę w jakieś fajne miejsce, a że każdą mieszka praktycznie w innej części Polski, staramy się zmieniać lokalizację. W tym roku termin nam się trochę przesunął (siostra urodziła na początku maja) i wypad wypadł na poczatek lipca. Byłysmy w Anlaya Day Spa i przyznam że to był chyba najlepszy wyjazd ze wszystkich jakie robiłyśmy. Przez trzy dni korzystałyśmy ze wszystkich mozliwych opcji, a jest tego trochę: chińskie masaże bańką, fryzjer, make up - zrobiłam sobie wreszcie permanentny i wizyta u dietetyka. Było naprawdę rewelacyjnie, bo samo miejsce jest też wyjątkowe - cisza, spokój i po prostu RELAKS
Redflower
 
Posty: 87
Dołączył(a): N lip 16, 2017 11:31 am

Re: Dzień Matki

Postprzez hiten » Wt sie 01, 2017 10:23 am

Hmm a moze na dzień Matki zaprosić Mamę i tatę na wspólną kolację do jakiejś fajnej restauracji? :)
________________
Gdyby nie 500 plus Wałbrzych nie miałbym z czego pisać
hiten
 
Posty: 1
Dołączył(a): Wt sie 01, 2017 10:21 am

Re: Dzień Matki

Postprzez MacieX822 » Pn sie 28, 2017 9:07 am

Ja mojej mamie kupiłam świetny zabieg http://medicaspa.pl/nasza-oferta/masaze/masaz-klasyczny . często chodzi obolała ma chyba jakieś problemy z kregosłupem. Ten masaż bardzo fajnie jej pomógł. Myślę, ze jeszcze nie raz się przejdzie wymasować bo bardzo dobrze się teraz czuje
MacieX822
 
Posty: 41
Dołączył(a): Wt maja 16, 2017 6:41 pm

Re: Dzień Matki

Postprzez ola234 » Pn sie 28, 2017 10:22 pm

Ja na dzień matki kupiłam mamie książkę L. A, Casey Bracia Slater
ola234
 
Posty: 813
Dołączył(a): Śr sie 31, 2016 7:52 am

Re: Dzień Matki

Postprzez adara » Cz sie 31, 2017 9:00 am

To jest piękna książka! Sama ją czytałam i polecam mega. Ja kupiłam mojej mamie telefon, bo już nie mogłam patzreć na ten jej który się tak zacinał :D umowa kupna sprzedaży pojazdu
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
adara
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt kwi 25, 2017 10:19 am

Re: Dzień Matki

Postprzez angul » Pt wrz 29, 2017 8:45 am

Ogólnie to kosmetyki to cudowny prezent teraz w drogeriach jest często -40% można kupić naprawdę spoko rzeczy ;-) umowa kupna sprzedaży samochodu
Bez jadła, nie ma sadła.
angul
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt wrz 29, 2017 8:43 am

Re: Dzień Matki

Postprzez sofus » Pt paź 06, 2017 1:10 pm

Ja mamie kupuję zawsze kosmetyki i czasem jakiś kupon do SPA itp. :) Kupujesz samochód? Polecam: umowa kupna sprzedaży samochodu
sofus
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt paź 06, 2017 1:05 pm

Re: Dzień Matki

Postprzez timot » Pt lis 03, 2017 11:36 am

Ja myślę, że sukienka to również dobry prezent. Kobiecie sukienek nigdy dość :D Ewentualnie kupić jakiś piękny kapelusz i rękawiczki skórzane. Jesli szukasz pomocy z umowa kupna sprzedaży samochodu to pisz śmiało.
De­mon działa cały czas, więc wyp­luj de­mony w czas.
timot
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pt lis 03, 2017 11:31 am

Re: Dzień Matki

Postprzez MarysiaZ » Pn lis 13, 2017 3:28 pm

Co do sukienek, to tutaj znalazłam mnóstwo unikatowych modeli https://sklep.motiveandmore.pl Każdej kobiecie zależy na tym aby znaleźć jedyną w swoim rodzaju sukienkę, oczywiście w jednym wyprodukowanym egzemplarzu aby nikt więcej takiego modelu nie miał.
MarysiaZ
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn lip 25, 2016 8:21 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Damskie pogaduszki
Kto przegląda forum Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Usuń ciasteczka | Strefa czasowa: UTC + 1
cron