Wyszukiwanie zaawansowane »

Co zrobić kiedy z nosa leci krew?

Tutaj możesz pisać i komentować nie posiadając konta na naszym ciążowym forum

Co zrobić kiedy z nosa leci krew?

Postprzez symbiosis11 » N wrz 20, 2009 2:34 pm

Wiadomo, że bywa tak ze kazdemu moze zdarzyc sie ze z nosa cieknie krew. Mojej piecio-letniej corce niestety to sie zdarza i powiem szczerze ze nie wiem w koncu ktora metoda tamowania krwi jest najlepsza. Slyszalam duzo roznych metod... Nie wiem czy glowe do przodu czy do tylu pochylic..?

Wiecie coś moze na ten temat? Co jest najlepsze?

Pozdrawiam.
Sylwia
:)
symbiosis11

Re: Co zrobić kiedy z nosa leci krew?

Postprzez Nela28 » N wrz 20, 2009 8:25 pm

Krwawienie z nosa moze byc pierwszym symptomem choroby,wiec radzilabym Ci udac sie z corka do lekarza- na poczatku najlepiej internisty. Jesli chodzi o tamowanie krwotokow ( nie jestem lekarzem ale gdzies to czytalam) to corka powinna siedziec lub lepiej- stac, potem zimna woda nasaczyc chusteczke i uciskac przez kilka minut nos dziecka. Czynnosc te nalezy powtorzyc az do ustapienia krwotoku. W zadnym wypadku nie wolno przechylac glowy do tylu!
Nela28

Postprzez renia » N wrz 20, 2009 8:33 pm

Z tego ca ja wiem to nalezy pochylic glowe do przodu aby krew spokojnie splynela.W tym czasie nalezy dac zimny oklad na glowe i kark.Jak krwawienie ustaje mozna zalozyc do nosa tampony.Wtedy dobrze by bylo aby dziecko przez jakis czas polezalo spokojnie.Przyznam,ze na szczescie nigdy nie musialam z tej metody korzystac i obym nigdy nie musiala/ czego i wam zycze/ dlatego nie moge jej polecic na 100% ale znajomi wlasnie tak sobie radza z krwawieniem z nosa.
renia

Postprzez symbiosis11 » Pn wrz 21, 2009 3:11 pm

Ja wlasnie myslalam ze glowe to do tylu troche trzeba wychylac :/ Tak to jest jak czlowiek jest niedoinformowany ehhhh
:)
symbiosis11

Postprzez domi » Wt wrz 22, 2009 11:42 am