Wyszukiwanie zaawansowane »

ubrania dla faceta

Męskie sprawy, czyli świat widziany okiem naszych mężczyzn.
Tutaj zapraszamy głównie panów

Re: ubrania dla faceta

Postprzez Koreqya » Śr mar 11, 2020 11:32 am

A co macie do powiedzenia na temat kosmetyków? https://ekopolka.pl/pl/c/MESKIE/53
Koreqya
 
Posty: 13
Dołączył(a): Śr sty 29, 2020 2:02 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez sussie2 » Pn mar 23, 2020 9:18 am

Warto też pomyśleć o zakupie różnych modnych dodatków. To między innymi przydatne rękawiczki do smartfona, które znajdziecie tutaj: https://napogloves.pl/kategoria-produktu/rekawiczki-meskie-do-smartfona/. Warto rzucić okiem, może akurat Wam się spodobają :)
sussie2
 
Posty: 603
Dołączył(a): Cz sie 11, 2016 9:35 am

Re: ubrania dla faceta

Postprzez Kazoo » Śr lip 15, 2020 10:42 am

Zerknij na https://fantastycznekoszulki.pl/ - mają naprawdę mnóstwo świetnych wzorów. Plus jest jeszcze taki, że z tego co wiem, to koszulko są marki Adler - jakość naprawdę super, nie spierają się, nie rozciągają ani nic takiego. Mój facet ma stamtąd kilkanaście koszulek ;)
Kazoo
 
Posty: 240
Dołączył(a): Pn kwi 09, 2018 7:39 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez muminki » Śr lip 22, 2020 9:20 am

Dodatki także są ważne przy ubraniu więc nie zapomnij o nich , uzupełniają doskonale ubiór i wizerunek. Takim właśnie dodatkiem są markowe okulary przeciwsłoneczne. Mój znajomy ostatnio właśnie kupił sobie https://iokulary.pl/product-pol-40088-O ... 66255.html bardzo ładne mu w nich zmieniają jego wizerunek. Ale i przy aktualnej pogodzie są bardzo przydatne.
muminki
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pt paź 04, 2019 11:23 am

Re: ubrania dla faceta

Postprzez mamasitka » Śr lip 22, 2020 6:44 pm

Widziałem fajną stronę o tej tematyce
https://1but.pl/plecaki/reebok
mamasitka
 
Posty: 1526
Dołączył(a): N mar 10, 2019 1:06 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez 9ineerZ » Pn lip 27, 2020 12:13 pm

Dla mnie absolutnym must-have jeśli chodzi o garderobę męską są polówki oraz koszule.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
nowoczesne stoisko targowe
9ineerZ
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pn lip 27, 2020 12:12 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez Ciezarna » Pn lip 27, 2020 9:58 pm

9ineerZ napisał(a):Dla mnie absolutnym must-have jeśli chodzi o garderobę męską są polówki oraz koszule.
----------------------------------------------------------------------------------------------------


Mój mąż też uwielbia polówki i koszule, a do tego jest miłośnikiem lotnictwa, dlatego planuję kupic mu te włoskie ubrania z tej kolekcji > https://www.visciolafashion.com/sklep,5 ... itare.html gdzie mają nawet oryginalne naszywki lotnicze. Wiem, że z takim ubrań będzie mega zadowolony :p No i są też dobrej jakości, więc nie zniszczą się po kilku czy kilkunastu praniach.
Ciezarna
 
Posty: 256
Dołączył(a): Cz gru 14, 2017 11:02 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez piotrowicz » N sie 02, 2020 1:04 pm

Jeśli garnitury lub płaszcze to tylko szyte na miarę. Inwestycja na lata, która zwraca się każdorazową satysfakcją i nieopisanym komfortem. Jeśli szukacie dobrego krawca w Warszawie lub Gdyni to polecam https://krawiecwisniewski.pl/
piotrowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): N sie 02, 2020 12:58 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez Oskar500 » Pt sie 07, 2020 9:20 am

Z tego co widzę to bardzo fajne kurtki można znaleźć na stronie https://rukka-sklep.pl/pol_m_Kurtki-84843.html Co prawda są to kurtki na motocykl, ale uważam, że fajnie nosić taką kurtkę na co dzień.
Oskar500
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr paź 23, 2019 2:57 pm

Re: ubrania dla faceta

Postprzez mamsza » So sie 08, 2020 10:01 am

A jakich ubrań dokładnie szukasz? Bo jeżeli masz na myśli ubrania sportowe to zajrzyj do sklepu internetowego Fighter Shop: https://www.fightershop.com.pl/12662-bluza-z-kapturem-pit-bull-fight-club-2019-czarna. Wybór jest naprawdę duży, a ubrania mają bardzo oryginalne wzory.
mamsza
 
Posty: 1409
Dołączył(a): N paź 18, 2015 4:29 pm

Poprzednia strona

Powrót do Kącik taty
Kto przegląda forum Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Usuń ciasteczka | Strefa czasowa: UTC + 1